GÄSTENS VÄL och en god service betyder allt för värdinnan. Det får inte falla någon skugga över hur hon driver sitt gästgiveri. Det skulle vara förödande för hennes självkänsla. Så förutom logi och förplägnad och kan hon mycket väl tänka sig att även bistå den resande med mer hudnära tjänster, såsom ett varmt bad med tvagning. (Dock icke mer än så.)
-
Senaste inläggen
Ämneskategorier
- 3-dimensionellt (283)
- Nostalgia / Arkivrelaterat (136)
- Okategoriserade (336)
- Papier-maché (73)
- Tecknat, målat och tryckt (482)
- Tyckanden & tankar (915)
Någonting om… ?
Arkiv
Länklista
Inlägg från Inkspots arkiv
Red.s adm.
© inkpot.nu
De foton och andra bilder som jag publicerar på den här sidan har alla en ideell ägare. Du får alltså inte kopiera och publicera vidare utan upphovsmans godkännande. Men det där vet du ju!
Jodå! Jag har ju läst din egen artikel om ”Mystery shoperns” hotellbesök. (Kan rekommenderas: https://malmopagen.se/2019/08/26/att-jobba-som-mystery-shopper/ ) och om det inte fanns såna på madames tid, eller i Hokkaidos berg, så var ju ett gott renomé ändå något viktigt att sträva efter. Det finns mycket en gäst kan lägga märke till och eventuellt klaga över. ;)
Vilken servicekänsla. Dina bilder och texter hade många hotell mått bra av och lärt sig av. Från det lilla till det stora. I grunden samma sak. Men det viktigaste är ändå den äkta omtanken om kunden. Tro mig som har varit betald hotellspion på många sedan tre år